my brother

Joel min bror håller på att klippa och klistra här på bloggen. Jag är nöjd som det är och behöver inga förändringar i mitt liv. Okej nu snackar ju iofs förändringar på lägsta nivå, men jag är nöjd som det är. Eller kan man kalla det förändring, klassas det som de? Nej kanske inte, det blir ju iofs bättre. Han har då slängt in en bild på mig i headern. Får väl se vad hans nästa drag blir. Detta var då ett tack inlägg och det blir inte ödmjukare än så här, tack!


what did you expect?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du har en underbar lillebror, o jag har 3 underbara barn en svärson Henrik, en svärdotter Camilla. O det ljuvligaste av allt mitt barnbarn Julia. Älskar er kram mamma/svärmor/farmor. pussipuss.

2010-09-24 @ 11:10:20
Postat av: johanna

Vad söt du är mamma, och jag älskar dig med, ha så kul i skeå:)

2010-09-24 @ 12:00:14
URL: http://jkwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0