HAHAHA

Jag pratade nyss med Jessica i telefon och vi höll på att svamla, som vanligt. Så skulle jag skicka ett skämt sms till henne och det löd

"jag är naken och tar på mig själv, dudå?"

När jag skickat smset inser jag att jag skickat till fel nummer! Jag får svar strax efter:

"vem är du? stick o brinn ditt äckel"

Jag får dåligt samvete för stackars Elisabeth (kollade på hitta.se) så jag ber om ursäkt.

"Haha förlåt mig så mycket skulle skämta med min vän och hon har samma nummer som dig fast med 26 i slutet"

Svar:

"ok:)"

Kommentarer
Postat av: Emmy

HAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! jag dör..... hahahahaha

2010-09-16 @ 13:57:08
Postat av: Åsa

Hahahahaha....så typiskt dej.....:D

2010-09-17 @ 20:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0