sunday

När man vaknar på morgonen med spya på balkongen finns det bara en sak att göra, skylla allt på Joel.
Nej jag skojas bara. Idag ska vi på kalas hos Leon Nilsén på 37an. Henrik däckade visst på festen igår, vilken sopa han är ibland.. Ena sekunden regerar han och snor tillbaka sin cykel och i andra ligger han avdankad på ett golv..


Jag undrar vart min tröja är Nelly? Jag vill ha den nu!!..


Det går fortfarande ett lyckorus genom mig, pga skorna alltså! mm....

Skulle precis steka en hamburgare, men då har Joel (kom ihåg skyll allt på Joel) lagt in påsen med hamburgare i frysen, fast den var tom. Hur dum får man bli?. Ska göra mig en macka med apelsinmarmelad istället...


sunny day

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hellooo!!. hur har du det idag då?,puss puss

2010-10-03 @ 15:25:36
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: johanna

Jodå det är bara bra! :)

2010-10-03 @ 17:21:25
URL: http://jkwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0