suicide

Jag kan inte själv begripa att folk vill sitta på flashback och valfritt se på detta självmord. Att folk såg det när det verkligen hände är en sak för de trodde mest troligen inte att han skulle göra det. Men nu i efterhand? Gottar sig folk i ens annans död? Jag tycker det är sjukt och fruktansvärt. Fyfan skäms på er! Jag har dock läst tråden och jag vill bara spy. Stackars människa, han mådde uppenbarligen inte bra.

De värsta i tråden är att han skrev:

"börjar känna att jag håller på och ändra mig om jag vill ta livet av mig. så jag får skynda på mig lite..."

Sen så lägger han upp länken till livesändningen av hans sista tid i livet.
Önskar att man kunde vrida tillbaka tiden och göra något, VAD SOM HELST! Han började ångra sig men folk fortsatte att peppa människan. Fyfan säger jag bara, äckliga människor!.

 

awful


Kommentarer
Postat av: Jonas.

Människor är vidriga. Så är det bara.

2010-10-14 @ 12:35:06
Postat av: Åsa

Håller med dej kära dotter. O fy fan alla ni som peppade killen. O ännu mer fy fan ni som tar o tittar på filmen nu efter hans självmord. Tänk på killens nära o kära..Hur tror ni dom mår?? o sen veta att hans sista stund i livet finns till beskådan på internet. NÄ FY FAN. Åsa Kontio en mamma som aldrig vill uppleva något sådant.

2010-10-14 @ 12:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0