snow

Jaså man vaknar till att det är snö på marken, eller snarare slask?! Känns inte bra alltså. Vill inte ha vinter. Man blir bara deppig och alla problem kommer till ytan! Jag tror det värsta som finns är att frysa. Så fort jag kliver utanför dörren och börjar frysa så går mitt humör ner i botten.

I skrivande stund sitter jag och väntar på att Joel min bror ska komma in till stan så vi kan gå på arbetsförmedlingen och kolla lite om Norge. Skönt att komma bort från Luleå ett par månader. Kommer ändå att träffa henrik ofta. Känner att det är något jag måste göra bara för att man lever endast en gång. Och trivs jag där så kan kanske Henrik komma till sommaren. Men men inget är än planerat och kan forfarande åka i papperskorgen!


double vision

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0