okey

Jahaja, jag vaknade klarvaken för cirka 30 minuter sen, alltså kl 08.00. Jag trodde att klockan var typ 12.00 iallafall nu när jag satte mig vid datorn, lite förvånad faktiskt.

Idag är det Fredag men inte vilken Fredag som helst utan det är pizzafredag. Härligt med pizza för tredje gången denna vecka, pizza tisdag, onsdag och fredag, men vad gör väl det. Sen till kvälla ska vi till Sara och hänga gäng.

Nu är Henrik vaken också så vi ska se; it's always sunny in philadelphia, cougar town och grey's anatomy.










later gater

Kommentarer
Postat av: annicha

ser du också cougar town? wooo :) du är den första ja känner som också ser det.. erkänn bra? "sometimes in a relationship"-remixen i sista avsnittet säsong 1 äger ju :)

2010-10-02 @ 00:19:33
Postat av: johanna

Kan ju vara den bästa serien som finns typ. nää men jag älskar komedi serier:) haha "greyson tiny-eyes" :)

2010-10-02 @ 00:56:14
URL: http://jkwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0