coincidence

Det här är den sjukaste tillfälligheten någonsin!

När jag var påväg hem från Sara träffade jag en gammal bekant som heter Pontus som var ganska knall, han berättade om hur han har det nu och blablabla som man gör ni vet och jag berättade mitt. Att det var kul att ses igen osv.

Sen cirka 30 min senare får jag ett sms som lyder;



Inte för att jag tror att jag är snygg, men vafan hade du trott om du nyss träffa någon som heter Pontus, stup i fyllan? Shit happens liksom...

Till saken.. Jag kollar upp numret och så står det på hitta "Annica Berndts"...hm.

Då har Annica just bett Sara om mitt nummer och eftersom att hon vet att jag inte har hennes nummer så skulle hon passa på att skicka mig ett skämt sms.. Du är mest troligen synsk eller nå annifla.ta.


wierd coincidence

Kommentarer
Postat av: annicha

hahahahahaha heeeelt sjukt! ja är fan synsk :) annifla.ta ;)

2010-10-02 @ 01:51:47
Postat av: johanna

haha så jävla klockrent så de smäller om det! haha Annifla...ta

2010-10-02 @ 01:57:39
URL: http://jkwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0