new life

Nu gäller det! Har varit rök- och snusfri i 4 dagar nu och jag vill fortsätta med förbättringen av mitt liv. Jag vill ha mål, finna något sorts stadie jag trivs i, typ en lön som rullar in, en kropp jag trivs med, ett givande och roligt liv och ett sunt liv.
Från och med nu så ska jag sluta med mitt småätande
, tänka på att inte äta för mycket onyttigt (sluta helt kan jag inte då jag anser att livet skulle tappa all mening) Pizzafredag kommer jag ALDRIG och lyssna på mig ALDRIG sluta med så varannan Fredag får jag dispans!. Börja röra på mig. Rörelse i vilken form som helst egentligen, nog för att jag uppriktigt sagt hatar att svettas, men de är värt de?



fatcamp

Kommentarer
Postat av: SB

du fickar det!! =)

2010-11-18 @ 23:22:43
URL: http://fruktbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0