sweet home tunastigen

Nu är man hemma och det känns jävligt bra, 4 dagar i storstan räcker gott och väl! Är alldeles knäckt i kropp och själ. Nu vet jag att jag är gammal för efter 8 timmar på stan och 5 timmars dans är jag helt förstörd i ryggen jag kan inte längre plocka upp något från marken utan att låta som en döende skata och få fruktansvärda smärtor i svanken. Jaha allt har varit jävligt roligt iallafall, är mycket nöjd. Jag har inte shoppat mycket men de fjesiga jag har köpt ska ja lägga upp.



söt BH


Bästa löshåret ever


Väska


örhängen, läppglans & ringar


Dustit, 2 vax & eyeliner


Vanlig tubtopp


Tröja från carlings


update: Nu stoppar vi pressarna jag köpte ju en t-shirt också!


Festbilder och sånt från resan lägger jag in på facebook orkar inte lägga in det här (:


swedsipotedsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0