midlife crisis

Jag har fan ålderkris, okej inte en medelålderskris men ändå kris. Pappa har det, Joel har det alla har det. Jag menar även om man inte erkänner det så har man det för vem fan vill bli äldre? Är man 40 och kärring skiljer man sig och skaffar sig en hells angels snubbe me fetaste hojen i stan, är man 50 som karl skaffar man sig en "cool" syssla man ångrade att man inte gjorde i sina glory days, typ en hoj?. Vissa kanske renoverar villan eller sitt ansikte, "åh en ny hipp hårfärg kanske får mina rynkor att se färre ut" eller "nä det räcker inte med en ny hårfärg, man lever bara en gång så jag kör all in, lite botox i fejjan kanske" osv. Det ser väl olika ut för alla. Själv så vägrar jag växa upp, jag lever på ironi (helst på någon annans bekostnad också). Önskar så innerligt att jag bara kunde bli 13 igen och leva på adrenalinet av att bryta mot pappas utetider. Nää nu slutar jag fylla år, 20 sen räcker det fan!


Pappas medelålderskris (till råga på allt har han nu nån cadillac också)



Joels önskan om att vara 15 igen


Och jag längtar helt enkelt efter tiderna då allt var enkelt. Finns inte nå bildmaterial!


give me a time machine





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0