in your life

Hade tänkt dra en festkväll så kom jag till Sara och allt dog. Alla var slöa så jag gick hem, kanske inte det smartaste draget med tanke på att pappa är i stockholm, Joel är i Piteå som resten av kommunen och Henrik är med sina kompisar. Jag är alltså helt ensam och har inget att göra, men de var väl det jag ville, chilla i min ensamhet? Äh nå skoj ska jag väl kunna göra typ spela vänd-tia med mig själv på så sätt kan jag ju bestämma vem som ska vinna, jag eller jag... (de värsta är att jag seriöst gjorde det när jag var liten och hade tråkigt) Haha nää vad deppig jag låter, okej nu är det bara sorgligt för jag "naaaaw" -ade mig själv nyss, inte ok!


min älskade finaste och bästa farmor ♥




loneliness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0