gone and gone

Ikväll far min älskade ifrån mig i en hel vecka, kommer vara jobbigt som fan. Har ju redan varit tvungen att vara utan mitt hjärta i två månader, okej det var ju kanske lite värre än att han ska utomlands en vecka. Fördelen är ju att jag kommer få saker när han kommer hem, mohaha.

Det har blivit ny månad, maj och det betyder att jag fyller år 20 år! Det betyder också att jag har nationella i matematik C. Att stockholm närmar sig och studenten! Underbart!

Valborg förövrigt var ganska trevligt, inte direkt världens party eftersom att jag lyckades hålla mig nykter, kan fan inte festa som en normal längre. jajå nu ska jag göra en underbar pastarätt åt min kära familj.




gonna miss u baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0