14 may

Idag för exakt 4 år sedan vart Johanna 15 och Henrik 17 ett par. Mycket har hänt sen dess och vi har haft 4 underbara år tillsammans förutom de två svarta månaderna i vårat break up. Vad som än hänt oss så älskar jag honom bara mer och mer och våra motgångar har gjort min kärlek till honom starkare och det älskar jag med oss. Det bästa med kärlek är att man kan förlåta varann men det är ibland också det svåraste. Jag är glad över att allting är som det ska, och de är det bara om jag har dig vid min sida Henrik och jag älskar dig!


barcelona -07

Ironin i det hela är väl ändå att idag den 14e maj så hjälper jag Henrik att flytta från örnäset som jag gjorde för  6 månader sen, haha. Nä nu måste jag gå Henrik sitter och skriker "JAAAAAAAAAAA ett - noll, kom nu det har ju börjat" hockey alltså!


badromance

Kommentarer
Postat av: Anonym

get a room!

2010-05-14 @ 23:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0