vision

Tjena fan. Synen vajar hit å dit, ser bra nära men på håll är det blurry. Jaja man får ju skylla sig själv, helvete.
Alltså jag har inte direkt sett mig själv som en idiot. Kanske att ja fular mig å gör konstiga saker men inte så där stupid, jag har dock kommit underfund med att.. jag är fan stupid. Kollar tillbaka här i bloggen å på mitt liv och inser att tragiskt nog är ja fan inte särskilt klipsk alltså.

Jag har ju utöver min stupidity en förmåga att säga högst opassande saker också till exempel så var jag barnvakt åt Julia 1, så tappar hon nappen så bräker jag ur mig "åh oj jag ska bara suga av den åt dig" så gör ja de så sätter in nappen i hennes mun - genast kände jag mig som en snusk tant med smutsigt hår som ger sig på barn.
Eller är det kanske ja som är så sexuellt frustrerad att allt jag blir sexrelaterat i huvudet?

konstaterat; Jag är inte så smart som jag trodde, man säger inte "suga av den" i närheten av en 1 åring och sist men inte minst jag behöver få mig ett skjut.



I guess it's a part of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0