partey and shit

Jahaja ny dag, ny vecka. Har varit på stan idag och ätit lunch med mina syskon och den ständigt förföljande Jerry..hehe.

Idag kommer min snuttebubbe hem från riksgränsen, så mysigt så. Har under helgen varit ett par laviner där i gränsen, har varit 100 procent säker på att Henrik har varit inblandad i nått av dom, jag hade fel.

köpte mig ett par äckligt snygga skor från nelly, äcklig kvalitet var det också, hade dom i lördags nu måste ja skicka tillbaka dom för att klacken är av, fan vad irriterande.

Satt en vända barnvakt åt Julia igår, sen när Camilla kom hem vart det en svin sexig photosession med fläsk-kaggar över byxkanten, kanske kommer bilder senare HAHA.

Nån bild från helgen kanske? låt det smaka.













sexy bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0