ett år har passerat

Tänk så fort det går. Jag kan knappt förstå.

Vad har hänt? Jadu, i snabba drag har de varit skit.

En skit sommar, Emelie min käre käre skånska idiot flyttade till malmö, dålig start på sommaren.
Blivit dumpad = utslängd på arslet = flytta hem på 2 adresser igen = olycka
Han kom krypandes tillbaka = lycka?

De har dock kommit bra saker ur allt, Nyfunna vänner, bevis på vilka som är vänner. Lärt mig en ny sida av uppskattning.

Julia har vuxit och blivit världens vackraste, gladaste & gosigaste 1 åring som fastilasti älskar enormt mycket!

Så vart är jag nu i livet? Jag är med den personen jag är gjord för att vara med och vi älskar varann mer än någonsin, du är mitt hjärta Henrik och för dig kan jag förlåta.
Jag har mina vänner, och ni vet vilka ni är! Tack för allt ni gjort för mig, det är ovärdeligt!
Min familj främst Joel, Jonas och Camilla har hjälp mig väldig mycket också, jag är evigt tacksam.
Jag tar studenten i år, FINALLY!
Jag fyller 20, vilket är lite ångestladdat, fan jag vill vara 12 igen.

Sen då? Det får tiden visa.

blah blah blah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0