the nightman cometh

Känner inte riktigt att jag har landat efter allt som varit. Jag ligger och försöker somna men jag kan bara tänka "ja nu har den här dagen också passerat, vad fort det gick jag kommer ju inte ens minnas den här dagen om en vecka, om ens imorn". Jag börjar tro att jag har ett riktigt problem med hur det här livet fungerar. Varför går jag runt och känner att det är meningslöst? Jag har en familj som jag älskar och dem mig, en underbar pojkvän, jag har just fyllt 20 (har en känsla att jag borde vara lycklig över det?), jag har ett underbart sommarjobb & vänner, men vad fan är felet? Jag har inget sug att göra saker och jag blir ledsen i slutet av dagen för att den tar SLUT.

Nog om de bittra livet! Idag har jag gjort följande; Gått på stan en vända, varit på arbetsförmedlingen, ätit middag hos pappa, ritat av Joel(?), farit till Henrik - and here I am.


Ser allmänt skev & jävlig ut men på ett ungefär såhär blev det.





why so serious?


Okej jag läste just inlägget och dom under, wonder why nobody reads my blog? Jag är verkligen en glädjespridare, NOT !!!

Kommentarer
Postat av: Kameltå

Jake, jag har ångest över att jag inte är 5 år längre och numera vet om allt möjligt jävligt. Att vardagen inte längre handlar om att vara ute och leka i sandlådan med kompisarna och att min mamma inte är omänskligt stark och trygg och har rätt i allt och aldrig gör misstag. Att inte det värsta som kan hända är att man skrapar knät och att inte mamma är där och blåser på såret så det går över, om man nu skulle ramla. Låter det normalt? :)

Btw, det syns att det är Joel, jättefint! :) Jag visste inte att du kunde rita...

2010-06-18 @ 07:56:51
Postat av: jakecake

Alltså, jag känner samma sak. Har otroligt svårt att acceptera att jag ska måsta växa upp, fyfan. Sen bara tanken på att mamma eller pappa ska dö ifrån mig är sjukt jobbig.



Tack cammo =)

2010-06-18 @ 13:31:24
URL: http://jkwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0