sunshine

Shit det har varit mycket dom senaste veckorna! Jag har avslutat praktiken, gjort klart skolan, fyllt 20, varit till Stockholm, tagit studenten och börjat jobba! Allt känns väldigt... tråkigt? Ja faktiskt, mycket ångest alltså!

Studenten var som sagt (som allt annat i livet) ångestladdat men fruktansvärt roligt alltså! Dagen är något jag för evigt kommer minnas, just därför de är ångestfyllt - DE ÄR BARA ETT MINNE NU! fyfan life is complicated!
Kvällen var ju dock en besvikelse men skitsamma dagen var det viktigaste och den var perfekt!


Studentpresenter

Första från mamma & andra från Roger & Anna ♥


Från pappa ♥


och min studentklänning av Henrik ♥



samt pengar av bla Henriks föräldrar, tack alla! ♥


tårta hos pappa


smörgåstårta hos mamma av mamma





min mössa


Mina naglar


och lite mer jobbvänliga!


mitt plakat!



peace love and understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0