under the knife

Idag så är min klass och festar tillsammans men jag känner bara nä jag orkar fan inte för jag måste erkänna att jag är lite mör efter helgen, min rygg sviker mig + att nog fan hinner vi ses herreminje vi har ju gått i samma klass i 3 år så nog har ni sett nog av mig. Haha nä men till helgen ska vi ses sen har jag hela studentveckan att umgås med min snart att bli föredetta klass.

Natten till idag har vi sovit i Henriks lägenhet för första gången, kändes bra måste jag säga. Skönt att veta att jag inte har några som helst ansvar angående hushåll där, det är helt och hållet Henriks ansvar. Jag kan bara komma och grisa ner som jag vill och sen dra, underbart! haha.

Måste bara berätta också om en sak jag gjorde för ett tag sen. Jag sov med Jessica, hon var vaken men inte jag så började jag prata i sömnen och sa "fan vad jag är awesome" haha vem fan säger så om sig själv i sömnen om man verkligen inte är AWESOME!




the strong will continue

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är visst awesome ;)

2010-06-29 @ 02:19:02
URL: http://carolinececilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0