organized

"Ordning och reda löning på fredag" -har jag fått höra hela mitt liv, och det är ju fantastiskt tycker jag. Kan ju inte precis säga att allt jag äger är organiserat och städat, verkligen inte - men jag mår så jävla mycket bättre när mina prylar är där dom ska och att jag lätt kan hitta allt, synd bara att det typ är omöjligt att hålla ordningen. Sen tycker jag det är kul så klart om det ser fint och rent ut. Dom grejerna jag alltid vill ha organiserat är mitt smink och mina nagelgrejer, inte så lätt heller när man far och flänger över hela stan att hålla alla saker samlade.


ex. på hur jag vill ha det, nagel-tjaffs.


smink, dock inte allt.



that's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0