wedding

Var på bröllop i lördags, det var fantastiskt vackert, var nära tårar hela dagen. Vigseln var fin och ganska kort vilket jag tycker är bra eftersom att kyrkor är läskiga, eller det är inte direkt kyrkorna, jag gillar historia och i regel är kyrkor gamla. Det är nog mest prästerna jag är rädd för och deras guda-babbel, måste understryka att jag har inget emot kristna eller andra religösa, det är bara inte min grej.
Sen var det fest i Öjebyn, mycket fint ställe det där. Och brudvalsen var jätte fin, det tyckte till och med Henrik, sen efter ett tag så kom alla andra par och dansade med, även jag och Henrik. Det var faktiskt han som bjöd upp.

Sen då? Henrik vart demonfull, jag pressa i mig 5 korvar och vid 03.00 for vi, såklart sist av alla!


open up your heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0