confused

Jag verkar visst drömma och hålla på mycket just nu. Vi var ut igår tjejerna och jag sen for jag hem till Henrik och sov. Tidigt imorse så kände jag att det var dags för att besöka toan, mådde sjukt illa alltså. haha.

Så slog jag upp mina små blå och hade kroppen riktad mot toalettdörren, men jag kunde inte gå dit för Henrik var där inne och hade sin egna lilla shitfest. Och jag väntade och väntade, bönade och bad om att få gå på toaletten - "skynda dig då för faaaan" osv.

Och efter tio minuter kanske så vänder jag mig om i sängen, i väntan på toan, tittar lite uppåt och där ligger Henrik helt fridfullt och sover!

Jag måste ha drömt just innan jag vaknade att han gick på toa. Så där låg jag och blev irriterad på han och spände mig, helt i onödan!


stupid girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0