waka waka

När jag dricker alkohol upplever min familj mig som.. ja en aning rolig/jobbig?
Jag kom hem i vintras i fyllan och ville ha fyllemat så jag hällde upp en tallrik med mjölk och flingor (fyllemat?), under tiden satt Joel i sitt rum. Precis när jag satte mig vid bordet och hade min tallrik full med mjölk i handen kom jag på en svin rolig sak att berätta för Joel, och nu har jag BRÅTTOM!
Jag ställer mig upp och börjar kuta mot Joels rum - fortfarande med mjölktallriken i handen.
I hallen så snubblar jag ju såklart och mjölken flyger överallt i hallen!

Joel kommer kutandes för att hör mig skrika, vad finner han liggandes i hallen?
Jo mig i fosterställning, skakandes.
"Joel jag fryser" sa jag och grinade.

Snäll som han är lindar han in mig i en filt och tar på mig morgonrocken och knyter ihop den, med armar å allt!

Vaknade senare på morgonen svettig som en grisj*vel, skakar av mig täcket för att sen finna min kropp ihop knuten med en morgonrock, under det hade jag en filt och under de mina kläder....

(detta är ett annat tillfälle men ändå passande bild)




alors on danse

Kommentarer
Postat av: konstnären

bilden på mitt verk får en att tänka på slumen och alla starka budskap

2010-08-18 @ 22:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0