pirttijärvi

Henrik berättade vänligt för mig i helgen att jag har kort stubin och lätt blir arg i onödan, glas krossades jag hade aldrig hört något så tokigt.. njae inte direkt jag vet nog mycket väl att jag skulle behöva en dos snällhet, men jag hävdar att de är såhär jag är, punkt slut.
Nu så är tydligen Henrik sjuk och jag skulle prova på att vara snäll å gullig.

hankiii säger:
nä nu ska jag se klart den där b filmen jag pratade om
ska ta en filt och självömka ett tag
heter det så
tycka synd om sig själv

Johanna säger:
ja de heter det
din självömkande jävel  

Johanna säger:
skulle vilja bädda om dig och ta hand om dig min lilla sjukling
ser du, de passar inte mig att vara snäll!
vart äcklad



hola hola hey hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0