Long lost pal

Hej hå let's gå. Jag har tänkt på citatet; "ett gott skratt förlänger livet" de ena leder ju till det andra och de andra citatet jag tänker på är "livet går fort när man har roligt".. Ja inget mer med det egentligen, lite motsägelsefullt bara. Vad ville jag förmedla då? Nej inte särskilt mycket annat än denna rad med bilder;


fasters lille skrutt

Fasters lille tok fis

 

Go jävla pirat-sara

 

HAHAHA

 

söt

 

trashade hornhinnor yeah!

 

mina nya awesome shoes

 

Sist men inte minst, våran logo.

 

 

Be my bodyguard?


Kommentarer
Postat av: jeeeerrrryyy

hahahahahahaha jag dör åt speedo-bilden

2010-04-05 @ 13:14:04
Postat av: sandra

GRYYYYYYYYYMT snygga skorna var! :D

bättre i verkligheten

2010-05-11 @ 23:43:11
URL: http://fruktbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0