cocoo

Idag fick jag hem min ring i brevlådan, den var fin men inte så fin jag ville att den skulle vara.
Vet fan inte hur man ska göra cause i need money to stockholm nog för att jag har sån tur att jag får gratis flyg och gratis boende, tursomfaun.

Ska övningsköra på ett tag så för eran egna säkerhet stanna hemma mellan 17.30 och två timmar framåt, de är min tredje gång jag kör och jag lär mig inte särskilt fort om man säger så. fick kärringstopp 5 gånger i en korsning så vi tillslut vinkade förbi de som väntade på mig, aningen pinsamt men jaja vafan förväntar dom sig av en som inte ens kan cykla (jag cyklade för någon sommar sen och pratade i telefon samtidigt så kom jag till en korsning och vart så förvirrad att jag cyklade ner i diket).

update: äh jag behåller ringen, den är ju awesome & tack snällste broder som har gjort min design vart så fint så!



Speeding madman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0