wierd night

Här innan jul hade jag nog den mest underliga natten någonsin.


Jag och Henrik la oss vid 12 snåret och han somna på direkten men jag var inte riktigt nog trött än så ja fortsatte att se tv, sen slumra ja till men var som vid medvetandet. Jag började drömma om att pappa dog sen av ren panik satte ja mig upp och skrev ett sms till han och i messet sa ja nå i stil med  "vänta tills du blir äldre innan du dör, lova!" då var klockan typ 3 eller nå sånt. Sen tittar ja på Henrik och inbillar mig att han älskar nog fan inte mig längre
Efter ett tag slår jag på tvn igen och slumrar till lite men mitt i allt får ja ett ryck så ja hoppar ur sängen och går till toan för att klippa tånaglarna, inte alls konstigt...
Jag går till sängen och ligger där uppskattningsvis 15 min innan ja känner att ja måste upp igen å pissa.
Ja sätter mig på toastolen och är allmänt trött, så får ja syn på en ny leverfläck på låret som var mörkare än mina andra, sen ser jag flera stycken på ben å armar och då bryter helvetet lös, fan ja har fått hudcancer.
Dum som man är börjar ja störttjuta och kutar till sovrummet väcker Henrik och berättar om den hemska nyheten. (hade nämligen nydligen sett världens äckligaste klipp på aftonbladet om en tjej med hudcancer),

Tur att Henrik, yrvaken som han var lyckades lugna ner mig för om han inte hade det vet ja inte hur denna natt hade slutat hade väl fortsatt ge mig själv livshotande diagnoser.


oh my god. If this aint weird, tell me, what is?

Kommentarer
Postat av: SB

HahahaHaHAhaha JK, det är är ett under att det inte gick längre ^^ skönt att du övelevde natten iaf!

2009-01-05 @ 19:53:03
Postat av: ida

asså vafan johanna! :)

2009-01-06 @ 02:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0