So fun

aah, im back in the game så att säga. Känns myys.

Så jävla kul, Josse my dear friend började fula me nå freak på msn, efter ett tag tog ja över och då blir ja blockad, men tro för fa-an inte att ja slutar skriva för de, nej nej. Have a look for UR self.



Johanna säger:

 sluta tramsa
 du gillar mig
 lite små kul?
 charmig ?
 liiite gölli?
 men kom igen helt åt helvete kan ja ju inte vara ?! va? va? va? va?
 nej nu är ja kanske inte kul längre
 men när ja locka me sex då dög de minsann
 vi provar...

 kom göllet å ta mig i prutten?
 eller om du vill ta min prutt
 alltså gasen som kommer, du skulle isf bli ta min prutt oskuld
 -bli
 JAG SVÄR
 hur fett skulle inte de vara ?!

 å på tal om fett, ja har fett fet röv
 myyyys
 äh men kom igen, en blockning?!

 de du minsann stoppar inte en pingla som mig inte!
 ja kan hålla på så här FOR AGES, du vet ja har problem med sömnen
 kan inte riktigt sova

 och enligt läkarn får ja inte blanda sömntabletter med mina andra medications så att säga, om du hajjar alltså? 
 nej men serri, säg om ja e jobbi?!?!?
 nä men de kan du ju inte bara tycka
 själv tycker ja ganska bra om mig själb
 v

 brukar titta i spegeln och säga hur bra ja är
 personligt sett alltså
 klart ja har brister men vem har inte de ?
 aja nog om mig
 berätta lite om dig nu
 ålder ? längd på penis?

 nehe inte de heller
 de är bara å säga till om ja går för långgt
 nu måste ja ta och prata lite allvar
 du är inte så rolig som ja trodde
 känns som att jag är ensam i denna konverstaion

 lite smått stavfel men ja är lite väl upphetsad
 eller va
 nej jag är ju som ja alltid är
 inte konstigt att alla har lämnat mig kanske
 aja their loss så att säga
 eller so too speak

 har du sett vilken söt robot ja har som visningsbild?
 jag har funderat på att se den där felon

 har du sett den, tänkte om du kunde ge mig en förhandsvisning medans ja suger på ditt träd?
 nehe inte de heller. ja måste säga att du är inte speciellt öppen för förslag

 jag vet att du har blockat mej å de, men ja kan som inte släppa å gå vidare
 ja du har rätt
 JA ÄR PSYK
 de har iaf min läkare sagt
 men men, ja tror inte riktigt på de han säger alltid
:
 jag svär ja är inte rasist, men han är indier har hört att dom ljuger, så-....

 igår läste ja ut värsta sorgliga boken
 läser du eller ?
 VA FAN INTE DE HELLER?
 du var mej en tråki fa-an, inte speciellt pratglad heller

 fyfan har just ritat, ryggen VÄääärRkerRR
 jag går ju till sjukgymnast vettu

 så de är lugnt

 men sist fick ja återbud, kärringen ja går till var tydligen också tvungen å gå till sjukgymnast för att sjukgymnaster har de så slitigt
 snacka om en ond cirkel!

 en trist grej hände ju
 här i veckan som var

 min katt dog av malaria
 WIERD va?
 en katt i iskalla lule dör av en sjukdom som bara existerar i afrika
 mycket underligt

 fisaatan nu är ja hungrig också
 nåväl nåväl
 nej ja är inte riktigt klar med dig än.
 eller
 jo
 eller
 ne
 jo
 ne
 jo
 eller




I can totally understand why u didnt finish this shit.

Kommentarer
Postat av: SB

HAHAHAHAHAHahahHAHAhahah JK ;D

du kan allt dina grejjer!!!

2009-01-04 @ 16:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0