oh just great

Här är en annan histora om en annan Ikea färd.


Nåväl inget märkvärdigt hände ja och mamma var på Ikea, handlade och hade trevligt.
När vi kommer hem var ja slut i kropp och själ.
När jag skulle öppna ytterdörren eller nå så tappade ja ena påsen som jag hade i handen, pangbom så var den vasens saga slut, om ja säger så.
Jag var hysteriskt less, fantastiskt less, läskigt less.

Senare på kvällen var jag med min lover, nej inte Henrik, Josehoesay.
Måste också berätta att jag köpte en kaffekanna  på Ikea som jag var fasligt nöjd över, övervägde till och med att ha den i sovrummet, eller ja typ.
Så ska jag premiär använda den, men vad annars än att  de vackraste locket ja ägde råkade gå i golvet (till min splitternya kaffe kanna, haha splitter, ironi)  snipp snapp slut så var denna locksaga slut, så att säga.
Jag vart out of my mind, tur att urgölliga Josse såg min frustration och limma ihop fanskapet.

Nämnde ja att jag köpte en ny röd matta till toan ? nähä, okej ja köpte en röd matta till toan.
Dagen efter när jag vaknar och ska gå på toa, ja men vafan annars än att kattafan har skitit ner min nya, röda och fina matta.
Jahaja tänkte ja, inte hann du leva särskilt länge.

Nu vet ja inte vad som är felet med mig när allt wierd händer just mig.


Im a cat im a kittycat.

Kommentarer
Postat av: SB

Hahaha fyfan vad du lyckas med allt ;D

2009-01-15 @ 17:20:57
Postat av: kaatigürl ;))

HAHAHA kul detdär med mattan x)

2009-01-17 @ 00:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0