nasty shit

Nu snackar vi sommarn 07, tror ja.
Aja jag å bebe var i hans stuga ute i, ja vad ska man säga, out in the nofuckin where.

Henrik och jag var å ute på sjön utanför stugan å åkte båt givetvis..
Sen efter ett tag så kommer det en geting som helt seriöst utan att överdriva var lika stor som en fågel, okej okej lite överdrift kanske men den var enorm! Både ja å henrik får panik och ja hotar med att hoppa i vattnet om han inte tar och gasar till med skutan lite, så säger han att vi kör det fortaste som går, men hallå super-getingen var ju oss hack-i-häl.
Men vi manövrade skutan och lyckades fly till slut.

När vi kommer i land så kliver henrik ur båten för att dra in den och knyta fast den, så drar han till och ja stod upp inte så smart eftersom att man typ ramlar, det blir lite "dra i mattan effekten". Så säger ja klart och tydligt till han att säga innan han drar igen så ja är me i matchen liksom, men nej inte säger han till inte.
Så.. han drar igen, jag gör en 180 i luften och faller med magen neråt. Vad tror ni händer ? jo.. jag får den där öglan av järn i magen (ni vet den där man har årorna i) och svaret är ja på eran fråga,  det gjorde ont.

Dagen efter...
Det hade regnat ute och så skulle ja ta nå bloss på deras bro, vad annars än att ja tappar den glödande fimpen ner under bron där det kanske inte var speciellt blött, nåväl jag får iallafall vrål panik och lubbar ner för trappen, det klok-jag inte tänkte på var att sista trapp steget var av sten och svinigt halt, så ja skubblar och det verkligen smäller i lederna i foten.
Alltstå den gick ju typ i tusendelar, henrik vart hysterisk å ja skratt-grina och ringde pappa för de var nämligen så att under en tvåveckors period så hade joel brutit handleden och jonas nyckelbenet å pappa kallade dom "benknäckargänget" så jag ville stolt informera honom om att jag också var en del av de nu.


Wild and crazy, oh yes.

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha fy fan du är som allt rolig :P

2009-01-19 @ 08:40:14
URL: http://deniseahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0