hotdog

Har ja nå jävla otur eller?
Det var när den första snön hade kommit detta hände...

Jag och min lover skulle gå på willys å handla, vi kliver ur bilen som vanligt och går mot ingången.
Helt plötslgt börjar det bara stinka skit, men vi tänkte inte så mycket på de, för vi var ju trots allt på willys.
När vi kommer till kassan så stannar vi i kön, och då börjar det lukta riktigt mycket.
Jag och Henrik undrar genast vafan de kan vara så ser vi att de står en gammal tant framför oss så vi tänkte att stackarn har nog skitit ner sig, de var inte så mycket mer med det så vi packade varorna och gick ut ur affärn.
När vi har gått en bit på parkeringen säger Henrik "lukten typ förföljer oss", jag nicka å höll med honom.

Så nu sitter vi i bilen, och det luktar som SATAN! så tittar ja ner, vad tror ni?
Klart ja har trampat i typ den äckligaste, största och mest illaluktande diarre-hundklicken EVER!

Då började jag tänka, det var inte alls halt ute men påväg in mot willys halkade jag till, ahmen visst var de i kakkablajjan ja gick i då......

Otur är vad jag har, men till råga på allt så stack ja ut huvudet genom fönstret hela vägen hem för att stanken var så olidlig, dagen efter vaknar jag med the worlds biggest vagel i ögat som dessutom senare blir infekterad.


Im lucky to even be alive.

Kommentarer
Postat av: SB

haha myssssssigt värre, stackarn!

2009-01-06 @ 16:40:26
Postat av: ellinor (;

asså jag börjar nästan tro att du är mer clown är självaste clownkungen själv: henrik ;) mohhaha

ni ska väl typ äta middag hos oss imorgon, vi ses då! om du överlever detvillsäga xD

2009-01-17 @ 00:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0