warning

Otur ja, de har jag i överflöd.
Mot slutet av 2008 så var jag, Henrik, Mamma, Joel på Ikea i Happis.



Jag och min bror Joel fick lite bråttom att gå in i varuhuset för vi ides inte vänta mamie å henkki, men allt tog sån satans tid så vi bestämde att vi skulle kuta ut när nån annan gick in (ni vet dom har  en sån där mekanisk grind som bara öppnar sig när någon kommer från utsidan)
Först kuta Joel igenom å de gick bra, tätt efter kommer ja lubbandes i all världens fart, synd bara att ja hade ögonkontakt med henrik för ja hann nämligen inte reagera att grinden var på väg att stängas, hundradelen efter, SMACK!!!
Jag kuta in i kanten på grinden, kroppsdelen som tog i; muffen, murran, kissemurran, fittan helt enkelt,
Fysatan vad det gjorde ont, ja sa till henrik (jag bröt fan fittan, coolt) jag höll i detta skede på att svimma av smärta.
Ajja vi går in i affärn, ja de vanliga alla kör på en med vagnarna, hälarna såg ut som sönderslagna tomater när vi kom hem.
Joel min bror är... väldigt störande ibland, denna dag på ikea fanns det inget slut, hade dödat han om de var lagligt om ja säger så, nä inte direkt men u got the point.
När vi kommer hem samma dag, så får jag lingonveckan också, ja tänkte bara amen great.
jag reflekterade över dagen och inser vilken dumjävla skalle ja är ibland (samtidigt som jag gör det plockar jag upp en ny glödlampa vi köpte och tog bort kupan på lampan så ja skulle komma åt å byta)
När ja kommer fram till bytet passar inte glödlampan, så utan att tänka på det kör jag ner två fingrar i lampan för att känna efter vilken sockel det är, FYFAN vilken stöt ja får, kändes som att armen skulle lossna.
jag var inte så lite slut efter;

bryta fittan, få mosade hälar, huvudvärk skapad av bror, mens, elstöt.


Good night and good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0